Tuesday 8 December 2009

UUM Biar Pelajar Kelaparan...?

Bkan Nk ckap paperla...tp saye yg tengah mengikuti kursus english for communication di universiti utara malaysia berasa tidak selesa kerana terpaksa berebut rebut untuk membeli makanan..
dan saya yakin bukan saya seorang saja yang berasa tidak puas hati..
semua pelajar yang terlibat dalam kursus wajib ini saya pasti memiliki perasaan seperti saya...
bayangkanlah..
hanya satu gerai kecil yang dibuka sedangkan yang nak makan ada lebih kurang 2 ribu orang..
mane x sesak?
huhuhu....
ntah paper uum neh...
universiti pengurusan terulung konon..hu3..
terulung apa gitu..
pihak pengurusan uum tidak pernah terfikir ke kesusahan yang bakal dilalui sebelum menyuruh pelajar2 datang semasa waktu cuti semesta?
dahla soh dax2 dtg mse cuti..lepas 2 biarkan dax2 kelaparan lax?
apekes?
saya neh dala paling x suke law juz utk bli mkanan je pown kne beratur..
berebut rebut..
ingat dax2 neh rakyat afrika ker ha?

2 comments:

  1. wooh! mrh ke? heheh
    sabo ye tom..
    dugaan Allah nk uji kte..
    wah, tahniah ye tom sbb sthn kemudian bru update blog..haha

    ReplyDelete
  2. taw xper kak..
    hu3...
    tensen r gney..
    nk mkn pown kne bratur..
    huuuh

    ReplyDelete

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk