Tuesday, 25 January 2011

Lagu Awan Nano Yang Best

  Tak tahu la bagi orang lain.Tapi bagi Daus lagu ini berbaloi untuk didengar.Dalama da lagu ini keluar kat radio tempatan.Daus dengar sekali jer lagu terus jatuh hati.hehehe.Kalau anda semua dengar tak tahu la pulak kan.Mungkin kena dengar berkali-kali kot.hik3.Agak pelik jugaklah sebab Daus suka lagu bawaan artis produk AF neh sebab sebenarnya Daus tak berapa suka tengok AF kecuali lagu Si Shahir tu jer..:D

Artis:Hafiz AF7
Lagu:Awan Nano

Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri

Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua

Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu

Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu

Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
 
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu

Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu

Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


Best bukan?..sape kata hasil seni anak Malaysia tak berkualiti?..Majulah industri muzik untuk negara.:P

Lirik kredit to 1Liriklagu dan video dari Youtube



10 comments:

  1. mmg sdp lagu ni..
    sy pn ske..=)

    ReplyDelete
  2. wahh lagu ni memang best. vc dia pun cool :D

    ReplyDelete
  3. Tahu takper..
    ramai orang cakap suare hafiz ade feel hihi

    ReplyDelete
  4. tak tau pun Hafiz af ada lagu baru ni hik3!!..skrg dah tau :)

    ReplyDelete
  5. yelah tu nuriz..padahal dye tu mengalahkan wartawan hiburan..kiddin

    ReplyDelete
  6. yuyu sila nyayi..daus nk dengar ahahah

    ReplyDelete

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk