Saturday, 29 January 2011

Alhamdulillah..


   Assalamualaikum fella.Yeah,entri ni dibuat sebagai salah satu cara Daus mengucapkan Alhamdulillah dan tanda terima kasih kepada Allah Rabbul Jalil.Alhamdulillah ya Allah,terima kasih Allah.Thank You Allah..=).Eh macam tajuk album abang Maher Zain jer kan.hihihi.Daus sebagai hambaNYA sememangnya sedar segala yang berlaku adalah mengikut peraturan Luh Mahfuz.Memang sewajarnyalah Daus bersyukur kehadratNya.Korang pun sepatutnya gitu kan kalau dapat rezeki dariNya.

   Bukan apalah,elaun biasiswa JPA Daus da masuk.Yahoooo.Alhamdulillah Allah.Tapi da azam semester ni tak mahu boros2 macam semester2 lepas lagi.Daus ni agak boros orangnya kalau anda semua nak tahu lah.Nak2 time duit tengah banyak kat dalam tangan.Macam2 nak dibelinya.Terukkan.Tak mahu buat g2 lagi.Promise.Huhu.

12 comments:

  1. salam tuan blog...nk tny ckit.. kamo duk u mane?? amik jrusan ape?? bez er dpt tajaan jpa.. :)

    ReplyDelete
  2. Salam eclipses..
    hihi Daus menuntut di sintok ja.UUM.
    Ramai org ckp UUM xbesh..Tapi bg Daus mcm playgroud dah.besh2.
    amik Kos Ekonomi..
    syukur dengan nikmat yang ada hihi

    ReplyDelete
  3. yeah..jgn lupe blnje sy jgk ^^..

    ReplyDelete
  4. hah?
    sape ufi 2?

    ReplyDelete
  5. xbaek tau weks2..
    huhuuu...

    ReplyDelete

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk