Monday 28 February 2011

Evolusi

  Salam Bloggers.Post ni ditulis dengan hati yang berbelah bagi.Sambil dengar lagu best The Strokes.Seiring berputarnya masa sedar tak sedar rupa-rupanya Daus dah banyak berevolusi.Dan tak kurang jugak evolusi yang berlaku pada batang tubuh dan mental Daus ni lebih kearah yang lebih tidak baik.Ya sesungguhnya Daus merasakan diri Daus ni quite berbeza.Not to mention attitude dan cara Daus berfikir..Pelik.Hanya orang yang selalu disamping Daus sahaja yang benar-benar faham fiil peragai Daus.

  Manja? yes Daus memang manja.Tapi tak bermakna Daus nak selalu dimanjakan.Jangan salah paham dan jangan pulak nak ambik kesempatan mentang-mentanglah Daus manja.Manja Daus ni tegas.Daus paling tak suka orang komplen cara hidup Daus.Suruh pakai ni.suruh pakai tulah.Biarkanlah Daus menjadi diri Daus sendiri.Jadi Daus yang moderate,sederhana tidak bermegah-megah nak menunjuk-nunjuk jauh sekali menonjolkan diri dikhalayak ramai.Kalau nak Daus menonjol tak tentu hala,Sorry Daus not that type of person.Sederhana itu indah selagi tidak merendahkan martabat sendiri.Kita tidak perlu terlalu menonjol untuk dikenali..Silap2 kita dicap gila glamor atau terhegeh-hegeh [tak tuju kesapa-sapa].

  Satu lagi yang Daus sangat277 pantang adalah orang yang jenis cari kawan time susah.Yang jenis gini Daus memang sangat2 anti.Sorry to say.Bukanlah bermakna Daus nak selalu ada orang disisi..Juz rasakan kehadiran Daus.Tu jer.Jangan buat2 tak tahu.Hang nak pergi enjoy dengan kawan2 hang pergi la.Nak pergi tengok wayang ka,even clubbing ka hang punya suka.Jangan layan Daus ni nak tak nak atau terpaksa.Sebab bukan nak membangga diri,Daus ni ada kebolehan untuk detect samada orang tu layan Daus sebab terpaksa atau tak.Sekali lagi sorry to say.Bila Daus da detect,jangan cuba2 nak nafikan bahawa anda melayan Daus kerana terpaksa.Juz say yes.Takdelah Daus terhegeh-hegeh lagi.

  Lagi satu yang Daus kurang berkenan dikala ada someone tak kira boy and girl yang buat Daus kelihatan terhegeh-hegeh atau terdesak(desperate) not to mention dalam percintaan atau perhubungan.Mungkin dalam perkiraan mereka-mereka ini mereka cukup menawan dan rupawan walhal average jer.hehehe.Sorry to say for the last time.Dahlah,nanti melalut banyak2 kan ada pulak orang yang terasa.Pliz no sebab ni juz omelan dari Daus jer.Kalau ada sesiapa yang terasa tu maaf ok.hehehe..See ya in the next post.Salam^^

4 comments:

  1. besa la tu fidow.. aku pon penah merasekan perasaan ko tu suatu ketika dulu. mase tu aku skola menengah......sedeh kot.....

    part MANJE tu aku suke dengor. Aku suka manje2 ngan abi. hakhakhak.

    ReplyDelete
  2. hahahahha...senpai mmg mnje...
    kuih2...xpayah la na dgar ckp org...juz b ourselves kn...hehhe..xplu hipokrit...luv da way u are...muahahahhahaaa

    ReplyDelete
  3. riles a.. manja tu normal la.. gedik yg xnormal.. haha

    ReplyDelete
  4. Farah: Buweks..xjeles ok hahaa

    Dolink?: Mane Taw ha...kakaka.yeah

    Mug:Sampai Aty huhu

    ReplyDelete

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk