Monday 24 September 2012

Kamen Rider Wizard Episode 4 English Subbed

Kamen Rider Wizard..Water Style
  
  Assalamualaikum WBT.Penggemar siri Kamen Rider dialam maya..sudahkah anda menonton episod keempat Kamen Rider Wizard yang berjudul "The Doll & The Pianist" yang baru sahaja ditayangkan di Jepun semalam? belum? meh tengok sini.Sure it is..Ini merupakan stream episod 4 Kamen Rider Wizard yang dah siap disubkan..Daus just kongsikan as usual..Hehehe..SA SHOWTIME KA!



  Untuk episod kali ini,1 phantom baru,Cat Sith Phantom muncul dan mencari 'gate' baru dalam episod ini seorang pemain piano genius yang kembali semula iaitu Eisaku Takagi.Dalam pada itu,ketika Haruto cuba untuk menangani phantom ini,Koyomi tiba-tiba jatuh sakit.Sebelum Eisaku menyertai satu pertandingan piano dia telah terlebih dahulu ditarget oleh Cat Sith Phantom..Mujurlah ketika itu ada Haruto untuk membantunya..Pun begitu dalam episod ini,Haruto/Wizard masih belum mampu mengalahkan phantom berupa kucing itu.

*Untuk preview episod akan datang,episod 5 KLIK DISINI.Seperti biasa juga dingatkan supaya ditonton segera sebelum didelete oleh YouTube =P.

0 Orang Komen Sini =):

Post a Comment

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk