Sunday 27 October 2013

Preview Episod 5 Kamen Rider GAIM

Preview Episode 5..Ichigo Arms
  PREVIEW EPISOD 5 KAMEN RIDER GAIM| Assalamualaikum WBT.Kamen Rider ke-3 atau ke-4 dalam siri Gaim telah melakukan debutnya dalam episod pagi tadi.Kamen Rider yang di maksudkan disini adalah Kamen Rider Ryugen,bertemakan pahlawan cina dan buah anggur sesuai dengan judul episod pagi tadi "Birth! The Third Grape Rider".Ini pula merupakan sedikit sneak peak video bagi episod ke-5 yang berjudul "I'm Back! Friendship Ichigo Arms".Pun begitu Gaim tidak akan bersiaran pada minggu hadapan sebaliknya akan kembali bersiaran pada 10 Oktober.

[PREVIEW EPISOD 5 KAMEN RIDER GAIM]

  
 Jika dalam episod 4,Kamen Rider Ryugen telah melakukan kemunculannya,episod akan datang ini pula bakal menyajikan aksi pertama Kouta/Gaim dengan form/arms baru iaitu Ichigo/Strawberry Arms.Kouta yang berada didalam hutan misteri,Helheim Forest sedang bergelut dengan Zangetsu pada masa yang sama Kaito mencabar Mitsuzane tetapi Ryugen tidak mampu berdepan dengan Baron sendirian dan mendapat bantuan dari Gaim.

  Dan ini pula merupakan video kemunculan pertama Kamen Rider Ryugen dalam episod pagi tadi.Budou Arms..Grape Cannon Ha Ha Ha.Mendapatkan Grape/Budou Lockseed dari Sid,dia dan Kouta bekerjasama untuk mencari Yuuya tetapi lain pula jadinya.

[KAMEN RIDER RYUGEN DEBUT HENSHIN]



Tonton Episod 4 KR GAIM DISINI.

0 Orang Komen Sini =):

Post a Comment

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk