Wednesday 12 September 2012

Rumors Awal Mengenai Jyuden Sentai Kyoryuger

Another Dinosaur-Based Sentai Series,Bakuryuu Sentai Abaranger
 Assalamualaikum WBT..Selepas disahkan minggu lepas bahawa siri Super Sentai tahun hadapan akan dikenali dengan title Jyuden Sentai Kyoryuger,yang juga merupakan siri super sentai yang ke-37 pernah dihasilkan,kini khabar angin/rumors awal mengenai siri ini telah didedahkan.Walaubagaimanapun anda semua/penggemar tokusatsu khasnya diminta jangan mengambil serius mengenai rumors ini kerana buat masa sekarang ini,masih belum terdapat sebarang publishing atau imej jelas yang menunjukkan rupa sebenar team super sentai akan datang ini.

 Apa yang boleh dipastikan ketika ini ialah siri Jyuden Sentai ini akan mula ditayangkan di Jepun sekitar Februari/Mac tahun hadapan selepas berakhirnya siri sentai semasa ,Tokumei Sentai Go-Busters.Jika sebelum ini,rumors lain mengatakan siri ini akan bertemakan dinosaur,rumors terbaru menambah sedikit maklumat tersebut tetapi masih lagi bersangkutan antara satu sama lain.Mengikut rumors terbaru,siri ini akan bertemakan binatang/hidupan purba.

Perhatian Ini Hanya Rumors !

1-Skuad Jyuden Sentai Kyoryuger terdiri daripada 5 orang:

KyoryuRed - Mengawal 'Jyuden GigaKong' [Giant-Ape Type Mecha]

KyoryuBlue - Mengawal 'Jyuden Andrewsarchus' [Hyena-Type Mecha]

KyoryuGreen - Mengawal 'Jyuden Ootsunojika' [Deer-Type Mecha]

KyoryuYellow - Mengawal 'Jyuden Shisochou' [Archeopteryx-Type Mecha]

KroryuPink - Mengawal 'Jyuden Glyptodon [Armadillo-Type Mecha]

2-Robot utama/Mecha Jyuden Sentai akan dikenali sebagai 'Jyuden Genshijyu' [Beast Electric Atom Beast].'Genshijyu' bermaksud hidupan primitif (Primitive Beast) dan bukannya Dinosaur seperti dinyatakan disini.

3-'Transformation Device' bagi Jyuden Sentai Kyoryuger akan dikenali dengan 'Kroryuu Smaho' dikatakan merupakan smartphone.


 Lagi info/rumors tambahan mengenai siri super sentai akan datang ini akan diupdate kemudian.Expect pada bulan Disember nanti baru kita akan dapat melihat lakaran pertama /konsep awal karekter-karekter dalam siri ini.


0 Orang Komen Sini =):

Post a Comment

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk