Friday 14 June 2013

Kamen Rider 2013-14 Ialah KAMEN RIDER GAIM

  KAMEN RIDER GAIM| Assalamualaikum WBT.Selepas beberapa khabar angin menarik yang meramalkan tentang siri Kamen Rider akan datang berputar di internet,akhirnya Trademark dan Copyright bagi siri Kamen Rider seterusnya telahpun didaftarkan oleh TOEI kedalam database Trademark Jepun dan siri akan datang membawa title KAMEN RIDER GAIM.
Trademark 'Gaim' Yang Didaftarkan
 Kamen Rider Gaim nanti merupakan siri bagi tahun 2013-14 dan dijangkakan ramai akan melakukan debut sulungnya dalam filem musim panas Kamen Rider Wizard: In Magic Land.Pendaftaran trademark ini sekaligus mamadamkan 2 rumors yang paling kencang beredar berkenaan siri akan datang iaitu Kamen Rider Break dan Kamen Rider Succeed kerana Gaim jika diterjemahkan secara kasar bermaksud Armored Warrior sedangkan Break dikaitkan dengan tema muzik dan Succeed pula dikaitkan dengan takhta raja.Now keep calm and wait Gaim's Face to surface XD.

3 comments:

  1. bagaimanakah rupa kamen rider gaimu... adakah kamen rider gaimu bersifat seperti samurai

    ReplyDelete
  2. bagaimanakah rupa kamen rider gaimu... adakah kamen rider gaimu bersifat seperti samurai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf lambat reply tapi boleh cuba tengok kat sini..hehehe http://muhafida.blogspot.com/2013/10/sedikit-sebanyak-mengenai-kamen-rider.html tapi dah tahu dah kot ^__^

      Delete

Komen2...Komen Yang Membina Taw..=)

Terbaik Dari Busuk